15
ژوئن

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید|کابینت آشپزخانه

🔸دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید

دکوراسیون آشپزخانه با تم سفید نیازمند طراحی مدرن, نورپردازی حرفه ای, استفاده از اکسسوری و تزیینات شیک است تا بینهایت زیبا شود.

آشپزخانه های سفید فضایی مناسب برای استفاده از رنگ های مختلف و ایجاد تضاد در دکوراسیون هستند اما بیشتر افرادی که رنگ سفید را برای آشپزخانه شان انتخاب میکنند ترجیح میدهند رنگ دیگری را با سفید در آشپزخانه ترکیب نکنند زیرا رنگ سفید به تنهایی میتواند دکوراسیون آشپزخانه را ایده آل و مدرن کند. انتخاب تم سفید برای آشپزخانه باعث بزرگ و دلبازتر دیده شدن آشپزخانه میشود.

کابینت سفید محبوب ترین نوع کابینت در دنیا است زیرا ظاهر ساده و شیکی به آشپزخانه میبخشد, کابینت های سفید هیچوقت از مد نمی افتند و قدیمی نمیشوند همچنین جزو رنگ هایی نیست که بعد از یک مدت تکراری و کسل کننده شود.
کابینت های سفید هم مناسب آشپزخانه های کوچک هستند و هم آشپزخانه های بزرگ, کابینت های سفید هایگلاس در مدل های مختلف انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های مدرن امروزی است .

در آشپزخانه های سفید رنگ اهمیت نورپردازی دوچندان میشود, آشپزخانه های سفید با نورپردازی حرفه ای کابینت, سقف و اپن زیباتر میشوند. نورپردازی آشپزخانه باعث میشود فضا مدرن تر شود و جلوه آشپزخانه بیشتر شود.
برای زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه های سفید میتوانید برای دکور دیوار آشپزخانه هم فکری بکنید.
formwood
فرم چوب
دکوراسیون آشپزخانه
آشپزخانه سفید